twiiter poetry @digitalpoetry
04:55 | Author: Douwe Jan Schrale
Dag bubbels in de zee. dag huisje op het strand. dag lucht dag bier dag vriend dag mier. dag ijs dag sneeuw. hai bed en geeuw

Hoi slaap hoi droom. hoi mist hoi stoom hoi zondagochtendochtendzon. dag wekker dag zeurend zoem, dag stille nacht, ik was je weer vergeten

twitter poetry 2

De wind brengt je uit evenwicht Terwijl je staart naar het verloren licht Dat ene streepje Zon De opkomende kassen In het stille polderland.

Ik wil slapen maar ik wil niet. ogen doen zeer. ogen wijd open. fel licht van de monitor brandend

Maar morgen wil ik liever heel zijn. of in iedergeval minder gebroken dan vandaag. want morgen zie ik je misschien.. Misschien ook niet.
|
This entry was posted on 04:55 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 reacties: