de muilezel en ik
07:12 | Author: Douwe Jan Schrale
Als ik jou niet in mij heel
Wie ben ik dan.
Waar loopt mijn weg
Als ik jou niet mijn vergeving geef.
en ik de jouwe niet kan zien.
Wanneer ik je niet lief heb,
mijn ogen van jou afhoud
Wat ben ik dan nog dan stof in het heelal.

Ik wil je wel in mijn armen nemen
en dragen zeven dagen dragen langs de zee.
maar mijn armen zaken langs mijn lichaam
Mijn nek voelt als methaanzuur opgesloten
in een ondergrondse bunker

Wie zijn wij als ik altijd moet dragen..
en jij niet meer kan lopen. Ik moet lachen
om je grappen. wie zijn wij.?
ketters breken ketenen.
stil.. stil .. stil... staat de tijd
|
This entry was posted on 07:12 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 reacties: